Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν πλέον οι τηλεφωνικές αλλά και μέσω διαδικτύου απάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, με τις μορφές και το αντικείμενό τους να εναλλάσσεται κάθε φορά ανάλογα με το θύμα, αλλά πάντα με έναν συγκεκριμένο σκοπό. Να αδειάσουν τους τραπεζικούς λογαριασμών ανυποψίαστων πολιτών κυρίως ηλικιωμένων.
Στο πλαίσιο αυτό, παραλίγο θύμα απάτης μέσω διαδικτύου κόντεψε να πέσει γνωστός επιχειρηματίας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, όταν αδίστακτοι κακοποιοί επικοινώνησαν μαζί του μέσω τηλεφωνικής εφαρμογής και προσποιούμενοι ότι αποτελούν μέλη του λογιστηρίου του ΔΕΔΔΗΕ, προσπάθησαν να του αποσπάσουν τους κωδικούς των τραπεζικών του λογαριασμών με το πρόσχημα να του καταθέσουν χρήματα του Power Pass.
«Και με άλλους γειτονικούς επιχειρηματίες που μιλάω τελευταία σχετικά με το θέμα, πρέπει να σας πω ότι γίνεται ένας κακός χαμός. Το αντικείμενο της απάτης αλλάζει κάθε φορά, ενώ κάποιοι προσπαθούν να εντοπίσουν κωδικούς λογαριασμών και μέσω e-mail. Κάτι πρέπει να γίνει άμεσα με αυτές τις υποθέσεις, διότι και εγώ δεν σας κρύβω ότι στο παρά πέντε δεν έστειλα τους λογαριασμούς. Τόσο πειστικοί ήταν.
Μέχρι που επικοινώνησα με τον λογιστή μου και μου είπε ότι δεν έχει κάνει καμία αίτηση για το Power Pass. Άλλοι μπορεί να το πίστευαν και να διαπίστωναν ότι τα χρήματα των λογαριασμών τους έκαναν φτερά».